вівторок, 23 травня 2017 р.

Сьогоднішня екскурсія в "Океанаріум"

Сьогодні після 3-ого уроку ми пішли на екскурсію в океанаріум. В океанаріумі я вже була але сьогодні мені вдалося дізнатися про риб на багато більше. Там було багато різно- кольорових рибок, акул різного виду, кальмарів червоних й білих, риб клоунів, риби Фуги, риби із мультфільму "У пошуках Немо", риби Мурени та інші різні, красиві риби, які дають змогу подумати про океан та його надзвичайну красу, яка ховається саме в глибині океана. В океанаріумі є невеликий магазин там де можна купити надзвичайно не дорогі мушлі також магніти, шоколадки, великі мушлі та інші цікаві речі. Для мене океанаріум- це великий наповнений красивими рибами океан. Мені в океанаріумі найбільше сподобалися скати на відкритому поміщені. Я пам'ятаю,ще давно коли я була в оканаріумі, то одразу підійшла до скатів на відкритому поміщені, там було багато людей, які були дуже зацікавленні, ці скати наче так полюбили публіку, що почали вискакувати із води й давати ласти людям, а дехто підпливав до кам'яної стіни й почали своїми ластами бити по ній. Всім людям було цікаво, як і мені. Мені навіть довелося доторкнутися до їхніх ласт. Самі ласти безпечні, а хвости ні. 
Ви можете побачити цих скатів й тих самих риб, які бачила я в цьому океанаріумі.

Немає коментарів:

Дописати коментар