четвер, 18 травня 2017 р.

Книжковий Арсенал

17.05.2017 Було відкритя " Книжковий Арсенал". Я зі своєю сімє'ю був там.
На відкриті було багато книжок для дітей, дорослих та ще інщі цікаві книжки.  На цьому фестивалі я бачив багато відомих людей та письмеників. На фестивалі проходило багато спеціальних програм, лекцій, презентацій, воркшопи із 3D- моделювання, дискусій та мультимедійний колаж. Я зі своїм другом потрапив до кімнати Брайля. в ній нам запропунували поринути до світу у якому потрібно роспізнавати речі на дотик. Ще там було багато креативних зон та зон відпочинку для дітей. Мені дуже сподобалась наша сімейна подорож до книжкового фестивалю. Я отримав багато чудових вражень і не міг залишити цю виставку без придбання цікавої та чудової книжки. Я придбав за свої кошти книгу під назвою 
  " Дом страных детей".
Раджу всім відвідати  цей фестиваль в " Мистецькому Арсеналі".

                 

1 коментар: