вівторок, 15 жовтня 2019 р.


Моє враження з подорожі

Ми з нашим класом поїхали до Одеси. Було дуже багато цікавого і гарного. Ми поїхали до Білгород- Дністровського міста і відвідали фортецю. Мені вона дуже сподобалась там було багато гарних місць. У вечері ми гуляли по центру Одеси там знаходиться багато пам'ятників і музеїв. Ми відвідали театр, він дуже гарний, була вистава про Пітера Пена. Мені ця вистава дуже сподобалася і вона була цікава. Потім ми відвідали парк Шевченка, там ми каталися на колесі огляду і відвідали Готель Страху. Екскурсовод нас повів на набережну, яка знаходилася в Ланджероні . Після цього ми поїхали по канатній дорозі. Потім ми грали в наздожени і нам було дуже весело і смішно. Ще ми відвідали Одеську Кіностудію . Там є дуже багато декорацій, костюмів і багато чого цікавого. 
   Ця подорож мені дуже сподобалась і в мене з'явилося багато гарних емоцій та вражень.



Немає коментарів:

Дописати коментар