пʼятницю, 21 вересня 2018 р.



Сьогодні День Миру. Ми брали участь у флешмобі і запускали кулі  з голубами . 
Хочу вам розповісти чому я поїхала зі свого рідного міста. 
Я жила в маленькому місті Краснодон,  і у мене було багато друзів. Коли ми полетіли у Єгипет, сталося нещастя, в нашому краї почалася війна.  Після Єгипту ми приїхали у Київ і залишились там на два тижні. Коли повернулися, додому побачили там танки. Коли почався бій, я була на тренуванні і нас спустили у бункер. Я була дуже налякана. 
Потім нас тато забрав від бабусі і ми поїхали за матусею, забрали її та подалися до Ростову де жила татова бабуся. 
Тато повертався додому, але там було небезпечно. Ми жили в Ростові один місяць, потім переїхали до Харкова, де нам дуже сподобалося і ми там залишилися на три роки. А потім переїхали до Києва. Ось така моя історія. Шкода, що бабуся та дідусь залишилися там.

Немає коментарів:

Дописати коментар