середу, 19 квітня 2017 р.

Фестиваль стартапів Клас Ідея



20.04.2017 р. наш клас бере участь у Київському фестивалі стартапів "Клас Ідея"

Математична гра

Завдання математики - не навчання лічби,
а навчання прийомів
людського мислення під час лічби.
Л. Толстой
Сучасне життя будується за математичними законами. Шлях в сучасну науку й техніку пролягає крізь математику – звідси й актуальність рівня математичної освіти.
    Справа полягає не тільки в тому, що людина в сучасному світі має орієнтуватися у кількісних і просторових співвідношеннях, виконувати елементарні арифметичні обчислення, а, й у тому, що вивчення насамперед математики формує культуру логічного мислення. І практично кожна нормальна дитина може опанувати основи математичної розумової діяльності. У зв’язку з цим важливого значення набула потреба навчити учнів логічно мислити, розв’язувати задачі, самостійно створювати математичні моделі найпростіших реальних явищ і процесів та разом з тим виховувати любов до батьківщини, гордість за країну де живемо, цікавитись історією. 
     Учні вирішили створити математичну гру, що вимагає проявити винахідливість, кмітливість, оригінальність мислення та вміння критично оцінити умови або постановку питання. Ми створили макет стародавнього міста із воротами, будинками, місцем для торгівлі, фермою, побутовими предметами та ін. 
       Участь в грі одночасно може брати від 2 до 6 учнів. Для руху або іншої діяльності (обрання ролі учасника гри) через планшет у випадковому порядку будуть надаватися математичні задачі різних рівнів, що викладені нашим розробником, батьком Богданом Петруновської Юлії на сайті http://kyiv.ml/. Макети і математичні моделі учні створюють власними руками. Наприклад, задачі на дроби можна розв’язати, використавши модель «Кавун» або набір трикутників. Місто може розростатись і вдосконалюватись протягом навчального року в залежності від потреб і бажань дітей. Корсун Дарія виготовила грошові одиниці міста. Активними творцями макету виступили Черезова Діана, Дзюба Саша, Велькевич Мирослава, Жукова Настя, Черненко Даша, Середа Стелла, Маслова Настя і Петруновська Юля.
   Щира вдячність Черезовій Аліні Олександрівні та Середі Олені Сергіївні за моральну, матеріальну та творчу підтримку нашого проекту!



Смолій Данило
РОБОТ-ІГРАШКА ДЛЯ СОБАКИ
У мене є собака йоркширський тер’єр, яку звати Дуся. Вона весела, енергійна та дуже любить гратися, тому коли я йду в школу, а батьки на роботу вона сумує наодинці. У мене виникла думка: хто б з нею погрався коли мене не має вдома? З дитинства я цікавився електронними схемами: електричний конструктор, гурток робототехніки, а зараз апаратно-програмний комплекс Arduino. Тому розважати Дусю я вирішив за допомогою робота, якого я назвав "Дродя". Отже було вирішено, що робот має пересуватися по наближенню собаки та видавати звуки, чим привертатиме її увагу.
Взявши за основу системну плату Arduino, я підключив до неї двигуни. Тепер мій робот може їздити. Для того, щоб він побачив собаку я використав інфрачервоний датчик руху, який дасть команду "навтьоки". Коли "Дродя" побачить стіну за допомогою ультразвукового датчика перепон, він буде їх оминати. Для того, щоб підбадьорити Дусю та привернути її увагу "Дродя" буде використовувати динамік з її улюбленою мелодією. Собака граючись  може перевернути робота, тому я зробив його «неваляшкою» по принципу гіроскопа зі зміщеним центром ваги. За поведінку та логіку роботи робота відповідає програмний код, написаний на мові С++.

Сподіваюся, моя ідея сподобається всім власникам домашніх улюбленців.

1 коментар: