вівторок, 21 лютого 2017 р.

Враження від відвідування відкритих уроків у 5-А. ЧАСТИНА 2.

         Продовжуємо спостерігати за поведінкою та успіхами у навчанні наших дітей на відкритих уроках.
         21 лютого 2017р. батькам запропонували відвідати уроки з Основ здоров`я та Української мови.
         Курс "Основи здоров`я" у 5-А веде досвідчений вчитель Копилова Н.В. Урок почався вчасно і організовано. 
        Тема сьогоднішнього уроку "Вплив поведінки на здоров`я". Урок було задумано провести в формі бесіди та діалогу, але авторитарний стиль викладання не дав змоги дітям повністю розкритися і засвоїти тему. Учням пропонувалося аналізувати поведінку літературних героїв. Вчитель вимагала від учнів починати свою відповідь словами "я вважаю" і перебивала відповідь, якщо вона починалась з інших слів. Діти від цього нагадування трохи губилися і, іноді, забували про що хотіли розповісти. Також вчитель наполягала на дослівному, за підручником, або за друкованим зошитом, будуванню своєї відповіді. Діти були не дуже активні на уроці, "закриті", хоч така поведінка їм не притаманна.  Зазвичай вони життєрадісні та легко підтримують будь-яку тему, наперебій піднімають руки, бажають висловити власну думку.
      Посеред уроку учениця провела фізкультхвилинку з трьох вправ і це всіх підбадьорило. Іноді вчитель забувала або плутала імена та призвіща дітей, але діти сприймали це з гумором. Наприкінці уроку були підведені підсумки та записано домашнє завдання: підготовка до контрольної роботи. 
Ми, як представники батьківської громади, просимо більше приділяти увагу вчителя кожній дитині, враховувати їх індивідуальні особливості, проводити уроки в ігровій формі, приділяти увагу мотивації навчання, адже цей предмет має  безпосередній вплив на подальший розвиток і виховання наших діток. Тема уроку повинна бути розкрита більше на наступних уроках. 
       
 

Про урок ураїнської мови хочеться написати багато. Батьки були вражені і такого задоволення від урока ніхто не очікував! Вчитель Гордієнко Г.Ю. вдало організувала роботу з формування основних мовно-мовленнєвих умінь і навичок. Належна увага надавалась розвіткові мовленнєвої діяльності учнів (читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Проводилась робота над правильним інтонуванням і дотриманням орфоепічних норм. Зверталася увага на дотримання мовного режиму. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Учні активно працювали на уроці і, навіть, "занімали чергу" для відповіді у дошки. Іноді правила написання слів подавалися вчителем у вигляді віршів, що дуже сподобалось дітям.
Наприкінці уроку було записано у щоденники домашнє завдання та підведені підсумки роботи дітей на уроці.Урок з української мови проведено дуже цікаво!

                                                                                                              А.О. Черезова


Немає коментарів:

Дописати коментар