понеділок, 6 березня 2017 р.

Моя улюблена спортсменка - Яна Клочкова

Яна Олександрівна Клочкова (нар. 7 серпня 1982, Сімферополь, СРСР) — українська плавчиня, чотирикратна олімпійська чемпіонка на дистанціях 200 та 400 метрів, срібна призерка — 800 метрів.
Перемоги здобула на Літніх Олімпійських іграх  2004 року в комплексному плаванні; срібну медаль — 2000 року.
Спортсменка тренувалася в Ніни та Олександра Кожухів.
У березні 2009 року на спеціально скликаній прес-конференції Яна Клочкова оголосила про закінчення любительської спортивної кар'єри..
Член Президії Федерації плавання України



Великий спорт - великі перемоги




Нещодавно відбулися чергові Олімпійські ігри і саме завдяки їм я вперше почула про нашу чудову співвітчизницю, тенісистку Еліну Світоліну. Вона заявила про себе на весь світ ще у юному віці. 
У 2010 році вона у 15 років перемогла на юніорському турнірі найпрестижнішої серії "Великого шолому" – Відкритому чемпіонаті Франції.
Еліна Світоліна почала грати у теніс в Одесі у 5 років, але її становлення відбулося у Харкові, куди вона переїхала займатися до відомого тренера Андрія Луценка. А шліфували талант українки найкращі фахівці світу. Вона займалася у академії екс-першої ракетки планети бельгійки Жюстін Енен, тренувалася у француза Себастьєна Матьє та британця Ієна Х'юза.
На рахунку Світоліної п’ять виграних турнірів WTA за кар'єру. Свою першу велику перемогу вона здобула ще у 2013 році, вигравши Кубок Баку у Азербайджані. За рік українка відстояла звання його переможниці.
У 2015-му наша тенісистка перевершила всіх на Гран-Прі Марракешу у Марокко, а в 2016 році стала найсильнішою на Відкритому чемпіонаті Малайзії у Куала-Лумпурі. 2016-й взагалі можна вважати найуспішнішим у дорослій кар'єрі Світоліної, адже вона також дійшла до фіналу двох престижних турнірів у Нью-Гейвені (США) та Чжухаї (Китай).
Окремим пунктом для Еліни Світоліної минулого сезону виявилася Олімпіада. "Олімпіада для мене - це найважливіші змагання, навіть важливіші турнірів" Великого шолому". В Україні саме Олімпійські ігри популярні, тому я дуже хотіла б принести для моєї країни першу олімпійську медаль в тенісі", - розповідала Світоліна.
Виступ українки у Ріо-де-Жанейро, дійсно, запам'ятається надовго. У 1/8 фіналу Світоліна створила головну сенсацію олімпійського тенісного турніру, впевнено здобувши перемогу у двох партіях у першої ракетки світу та беззаперечного лідера жіночого тенісу останнього десятиліття – американки Серени Вільямс. Проте, цей успіх забрав у нашої тенісистки так багато моральних та фізичних сил, що вона у підсумку не отримала жаданої медалі, зупинившись у чвертьфіналі.
Головне, що Світоліна не пасує перед зірковими тенісистками. Мова не лише про Вільямс - українка виграла два останні поєдинки у німкені Анжелік Кербер, коли та очолювала світовий рейтинг – у жовтні 2016-го у Пекіні та у січні цього року у австралійському Брісбені.
Є у активі харків'янки й перемоги над колишніми першими ракетками світу – сербкою Аною Іванович та данкою Каролін Возняцкі.
Минулий рік Еліна Світоліна завершила на 14-й позиції у рейтингу WTA. До неї так високо ніколи не піднімалася жодна українська тенісистка. На початку 2017-го Світоліна продовжила прогресувати та сягнула 13-ї сходинки у рейтингу на якій перебуває й нині. І схоже що для неї це не межа. За словами самої тенісистки цього року вона планує піднятися до топ-10 світового рейтингу.
Найголовніше, що кар'єра Еліни Світоліної лише набирає обертів. Тому можна сподіватися, що вона встановить ще не один національний рекорд та принесе Україні багато перемог. Можливо – й перший одиночний титул "Великого шолому".

Наші дівчатка - найкращі майстрині

Ось такі чудові іграшки дівчатка класу шиють своїми руками на уроках трудового навчання з Михайловою Ольгою Олександрівною


Відкритий урок для батьків з історії України

Гуляк Олександр Миколайович вчитель історії



              Урок почався вчасно та організовано. Тема уроку: "Голодомор 1932-1933рр." Вчитель дуже цікаво проводив урок: підбирав тексти до різних схем, використував приклади з літературних творів для виконання завдань, була задіяна інтерактивна дошка.
              Мета і задачі уроку досягнено через зміну видів діяльності. На уроці здійснювався комплексний підхід. Було опитано 100% учнів. Темп уроку високий, так як вчитель постійно слідкував за часом, який було відведено на виконання завдань. Тон вчителя доброзичливий, спокійний. Діти були уважними і дисциплінованими. Наприкінці уроку підведено підсумки та оголошені оцінки. Домашнє завдання видане та записано у щоденники. 

вівторок, 28 лютого 2017 р.

Спортивні змагання "Козацькі розваги"

Наша команда "Юні козаки" змагається сьогодні з учнями 6 класу. Наш девіз:

Ми козацького роду,
Славних предків діти,
У житті ми всі вчимося
Рідний край любити!

Вітаємо з перемогою нашу команду!!!

середа, 22 лютого 2017 р.

Вітаємо юних науковців

Сьогодні, 22 лютого, Жукова Анастасія, Корсун Дарія і Черезова Діана відстоювали честь класу та здобули звання кращих науковців, захистивши науково-дослідницькі роботи МАН. Підтримати дівчаток прийшов майже весь клас. Ми вами пишаємось!!!


вівторок, 21 лютого 2017 р.

Веб-конференція до міжнародного дня рідної мови

        21 лютого міжнародна спільнота відмічає День рідної мови! У НВК "Оболонь" проводилася веб-конференція з навчальними закладами інших країн в рамках програми ЮНЕСКО. У конференції разом з нами брали участь вчителі та школярі з Латвії, Азербайджану та Болгарії. Вони розповідали про красу своєї мови. Було дуже цікаво почути пісні та вірші іноземною мовою!

Враження від відвідування відкритих уроків у 5-А. ЧАСТИНА 2.

         Продовжуємо спостерігати за поведінкою та успіхами у навчанні наших дітей на відкритих уроках.
         21 лютого 2017р. батькам запропонували відвідати уроки з Основ здоров`я та Української мови.
         Курс "Основи здоров`я" у 5-А веде досвідчений вчитель Копилова Н.В. Урок почався вчасно і організовано. 
        Тема сьогоднішнього уроку "Вплив поведінки на здоров`я". Урок було задумано провести в формі бесіди та діалогу, але авторитарний стиль викладання не дав змоги дітям повністю розкритися і засвоїти тему. Учням пропонувалося аналізувати поведінку літературних героїв. Вчитель вимагала від учнів починати свою відповідь словами "я вважаю" і перебивала відповідь, якщо вона починалась з інших слів. Діти від цього нагадування трохи губилися і, іноді, забували про що хотіли розповісти. Також вчитель наполягала на дослівному, за підручником, або за друкованим зошитом, будуванню своєї відповіді. Діти були не дуже активні на уроці, "закриті", хоч така поведінка їм не притаманна.  Зазвичай вони життєрадісні та легко підтримують будь-яку тему, наперебій піднімають руки, бажають висловити власну думку.
      Посеред уроку учениця провела фізкультхвилинку з трьох вправ і це всіх підбадьорило. Іноді вчитель забувала або плутала імена та призвіща дітей, але діти сприймали це з гумором. Наприкінці уроку були підведені підсумки та записано домашнє завдання: підготовка до контрольної роботи. 
Ми, як представники батьківської громади, просимо більше приділяти увагу вчителя кожній дитині, враховувати їх індивідуальні особливості, проводити уроки в ігровій формі, приділяти увагу мотивації навчання, адже цей предмет має  безпосередній вплив на подальший розвиток і виховання наших діток. Тема уроку повинна бути розкрита більше на наступних уроках. 
       
 

Про урок ураїнської мови хочеться написати багато. Батьки були вражені і такого задоволення від урока ніхто не очікував! Вчитель Гордієнко Г.Ю. вдало організувала роботу з формування основних мовно-мовленнєвих умінь і навичок. Належна увага надавалась розвіткові мовленнєвої діяльності учнів (читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Проводилась робота над правильним інтонуванням і дотриманням орфоепічних норм. Зверталася увага на дотримання мовного режиму. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів. Учні активно працювали на уроці і, навіть, "занімали чергу" для відповіді у дошки. Іноді правила написання слів подавалися вчителем у вигляді віршів, що дуже сподобалось дітям.
Наприкінці уроку було записано у щоденники домашнє завдання та підведені підсумки роботи дітей на уроці.Урок з української мови проведено дуже цікаво!

                                                                                                              А.О. Черезова


Чудові вихідні

Чудовi вихiднi) Я брала участь у спортивно  танцювальному турнiрi "Ритми Києва" i здобула перемогу!!!

середа, 15 лютого 2017 р.

Враження від відвідування відкритих уроків у 5-А. ЧАСТИНА 1.

        Сьогодні, 14 лютого 2017р., батьки 5-А відвідували відкриті уроки з англійської мови та зарубіжної літератури. 
         Перш за все треба відмітити активне спілкування вчителя англійської мови Хоменко Ю.С. з учнями, максимальне використання словникового запасу дітей та поважне ставлення між вчителем та учнями. На уроці була спокійна та ділова атмосфера. Різноманітні форми діяльності на уроці (інтерактивна дошка, аудіювання, бесіда, наочний матеріал, фізкультхвилинка) сприяють переключенню уваги учнів для кращого засвоєння теми "THE RED LIST". Діти підтримували навчальну дисципліну, виказували інтерес до теми  урока, без напруження використовували нові слова та обороти.
        Вчитель зарубіжної літератури, Линник О.Й., поставила перед учнями мету уроку по вивченню та аналізу рис характеру героїв повісті Е. Портер "Поліанна та її друзі". Всі етапи уроку були чітко сплановані та дотриманні. На протязі всього уроку йшла активна пізнавально-розвивальна діяльність учнів. Вчитель показала високу педагогічну культуру, вміло направляла самостійну роботу учнів. Стиль ведення уроку доброзичливий, створює творчу атмосферу ділової співпраці. Цікавий урок, висококваліфікований вчитель, розумні діти!

                                                                                                                            А.О. Черезова

середа, 8 лютого 2017 р.

Графік проведення відкритих уроків для батьків

Графік проведення відкритих уроків для батьків учнів 5-А классу
НВК «Оболонь» у 2016-2017 н.р.

 з/п

Урок

Дата проведення уроку

Кабінет

Час проведення уроку

Вчитель

1.
Англійська мова
14.02.2017р.
304
830 – 915
Хоменко Юлія Сергіївна
2. 
Зарубіжна література
14.02.2017р.
203
925 – 1010
Линник Олександра Йосипівна
3.  
Основи здоров’я
21.02.2017р.
307
1225 - 1310
Копилова Наталія Володимирівна
4.
Українська мова
21.02.2017р.
309
1325 - 1410
Гордієнко Ганна Юріївна
5.
Історія України
03.03.2017р.
210
830 – 915
Гуляк Олександр Михайлович
6.
Німецька мова
03.03.2017р.
304
925 – 1010
Хоменко Юлія Сергіївна

Цікава подорож

Ця екскурсія охоплює величезний проміжок часу: кам’яну добу, період енеоліту – бронзи та ранній залізний вік. Вона відповідає на ряд  питань:
  • Коли на теренах України з’явилися перші люди? 
  • Як жили  давні скотарі і землероби?
  • Як виглядав самобутній і оригінальний посуд трипільців?
  • Хто такі скіфи і сармати? 
  • Чим привабив греків південь України  майже 2.500 тис. років тому? 



Екскурсія до Національного музею України

В рамках декади класних керівників, 07.02.2017 р. учні та батьки нашого класу відвідали Національний музей історії України. Не зважаючи на досить морозну і вітряну погоду, нас дуже тепло зустріли працівники музею.